МЕНЮ САЙТУ

ОФІЦІЙНІ САЙТИ










ДРУЗІ САЙТУ




Будинок для дітей
та юнацтва



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

АНАЛІЗ
 стану освітньої роботи в групі щодо вирішення завдань трудового виховання
Дата_______________________________________________________________________
Група______________________________________________________________________
Вихователь:________________________________________________________________
 
Критерії аналізу діяльності педагога та дітей
Кількісний показник оцінювання в балах
4(В)
Кількісний показник оцінювання в балах
3(Д)
Кількісний показник оцінювання в балах
2(С)
Кількісний показник оцінювання в балах
1(Н)
1
Грунтовність знань педагогів про завдання трудового виховання у кожному конкретному випадку
 
 
 
 
2
Дотримання санітарно-гігієнічних умов під час організації трудових процесів
 
 
 
 
3
Порядок у зовнішній обстановці групи
 
 
 
 
4
Загальна трудова атмосфера у групі
 
 
 
 
5
Наявність обладнання для всіх видів праці, відповідність його основним педагогічним вимогам
 
 
 
 
6
Наявність наочного та літературного матеріалу, спрямованого на формування позитивного ставлення до праці
 
 
 
 
7
Єдність навчально-виховних завдань та вимог з боку педагога
 
 
 
 
8
Щоденна участь дітей у трудових процесах; використання всіх видів дитячої праці
 
 
 
 
9
Врахування особливостей розвитку дитячого організму, міри праці ( тривалість, характер трудової діяльності, навантаження, відповідність знаряддя, обладнання вікові та фізіологічним особливостям дитини)
 
 
 
 
10
Здійснення індивідуального підходу до дітей у процесі організації трудової діяльності (врахування стану здоров’я, фізичних та психологічних особливостей)
 
 
 
 
11
Здійснення керівництва з боку педагога за працею дітей ( контроль, нагадування, обговорення, пояснення, практична допомога, вирішення спірних завдань)
 
 
 
 
12
Володіння педагогом прийомами (практичними, словесними, наочними) для формування позитивного ставлення дітей до праці, розуміння суспільної значущості праці
 
 
 
 
13
Загальний рівень знань дітей про працю
 
 
 
 
14
Загальний рівень сформованості трудових умінь та навичок дітей групи
 
 
 
 
15
Сформованість позитивних взаємовідносин у дитячому колективі
 
 
 
 
16
Обізнаність педагогів про трудове виховання дітей в сім’ях, організація роботи з батьками в даному напрямку
 
 
 
 
 
Максимальна кількість балів 
64  
48
32
16
 
Критерії оцінювання:
- 64 бала і більше – високий рівень
-від 64 до 48 балів – достатній рівень
- від 48 до 32 балів – середній рівень
- від 32 до 16 балів і менше – низький рівень
Загальна кількість балів
 _____________________
Загальний рівень
 стану освітньої роботи в групі
щодо вирішення завдань трудового виховання
 __________________________________________________
РЕКОМЕНДАЦІЇ:
___________________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________
Вхід на сайт

Пошук

Календар