МЕНЮ САЙТУ

ОФІЦІЙНІ САЙТИ








ДРУЗІ САЙТУ







Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ОРІЄНТОВНИЙ РОЗПОДІЛ

спеціально організованих форм освітнього процесу

Липоводолинського ДНЗ «Веселка»

на 2019-2020 навчальний рік

 

Дні тижня

Види  організації  дитячої  життєдіяльності  протягом дня

Вікова група

Група раннього дошкільного віку «Казочка»

Група молодшого дошкільного віку «Бджілки»

Група середнього дошкільного віку «Зірочка»

Група старшого дошкільного віку «Соняшник»

Понеділок

1. Музичний калейдоскоп

2.Образотворча майстерня (малювання

1. Здоров’я

та фізичний розвиток

2.Образотворча

майстерня

(малювання)

1.Мовлення дитини

2. Здоров’я та фізичний розвиток

3.Образотворча

майстерня

(малювання)

1.Мовлення дитини

2.Образотворча

майстерня

(малювання)

3.Музичний калейдоскоп

Вівторок

1. Здоровя та фізичний розвиток

 

2.Ознайомлення з соціумом

3. Мовлення дитини

1.Дитина в соціумі

2. Музичний калейдоскоп

3.Мовлення дитини

1. Дитина в соціумі

2.Музичний калейдоскоп

1.Дитина в природному довкіллі

2. Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі (конструювання)

3. Здоров’я та фізичний розвиток

Середа

1.Музичний калейдоскоп

2. Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі

1.Здоров’я та фізичний розвиток

2. Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі (математика/конструювання)

1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

(математична скарбничка/

конструювання)

2. Здоров’я та фізичний розвиток

1.Мовлення дитини (грамота)

2.Образотворча майстерня (ліплення/аплікація)

3.Музичний калейдоскоп

Четвер

1.Дитина в природному довкіллі

2. Мовлення дитини

1. Музичний калейдоскоп

2. Дитина в природному довкіллі

3. Мовлення дитини

1.Дитина в природному довкіллі

2.Образотворча

майстерня

(ліплення/аплікація)

1.Здоров’я та фізичний розвиток

2. Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі (математика)

3.Дитина в соціумі

П’ятниця

1. Здоровя та фізичний розвиток

2. Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі

3.Образотворча майстерня

(ліплення

/аплікація)

1.Образотворча

майстерня

(аплікація/ліплення)

2.Мовлення дитини(художня література)

1.Мовлення дитини (художня література)

2. Музичний калейдоскоп

1. Дитина в соціумі

2. Мовлення дитини (художня література)

3. Художньо – продуктивна діяльність (художня праця)

         
*Примітка: робота практичного психолога проводиться за індивідуальним графіком для кожної вікової групи (тривалість роботи визначається віковою категорією дітей)
 
Вхід на сайт

Пошук

Календар