МЕНЮ САЙТУ

ОФІЦІЙНІ САЙТИ










ДРУЗІ САЙТУ






Будинок для дітей
та юнацтва



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Р О З К Л А Д
навчально - виховної  діяльності дітей протягом тижня
в Липоводолинському ДНЗ "Веселка"
на 2018 -2019 н.р. 
 

Дні тижня

Види  організації  дитячої  життєдіяльності  протягом дня

Вікова група

Ясельна

Молодша

Середня

Старша

Понеділок

І половина дня:

1. Ознайомлення з соціумом
2. Художньо – продуктивна діяльність (музичне)
ІІ половина дня:

Художньо – продуктивна діяльність

(аплікація, ліплення)

1. Ознайомлення з соціумом
2.Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ половина дня:

Художньо – продуктивна діяльність

(аплікація, ліплення)
 

1. Ознайомлення з соціумом
2.Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ половина дня:

Художньо – продуктивна діяльність

(аплікація, ліплення)

1. Ознайомлення з природним довкіллям
2 . Ознайомлення з соціумом
3. Художньо – продуктивна діяльність (музичне)
 ІІ половина дня:

Художньо – продуктивна діяльність

(аплікація, ліплення)
 

Вівторок

1. Розвиток мовлення  і культура мовленнєвого спілкування
2. Здоров’я та фізичний розвиток

1. Логіко – математичний розвиток
2. Ознайомлення з природним довкіллям

3. Фізкультура на повітрі/Валеологія

1. Логіко – математичний розвиток
2. Художньо – продуктивна діяльність (музичне)

1. Логіко – математичний розвиток
2. Розвиток мовлення  і культура мовленнєвого спілкування
3. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ половина дня:

Художньо – продуктивна діяльність

(малювання, конструювання)

Середа

1. Ознайомлення з природним довкіллям
2. Сенсорний розвиток

1. Розвиток мовлення  і культура мовленнєвого спілкування
2.Художньо – продуктивна діяльність (музичне)

ІІ половина дня:

Художньо – продуктивна діяльність

(малювання, конструювання)

1. Розвиток мовлення  і культура мовленнєвого спілкування
2. Ознайомлення з соціумом
3. Здоров’я та фізичний розвиток

 

 

1. Розвиток мовлення  і культура мовленнєвого спілкування
2. Ознайомлення з соціумом
3. Художньо – продуктивна діяльність (музичне)

Четвер

1. Розвиток мовлення  і культура мовленнєвого спілкування
2 . Художньо – продуктивна діяльність (музичне)

ІІ половина дня:

Художньо – продуктивна діяльність

(малювання, конструювання)

1. Ознайомлення з соціумом
2 . Розвиток мовлення  і культура мовленнєвого спілкування
3. Здоров’я та фізичний розвиток

1. Ознайомлення з природним довкіллям
2. Розвиток мовлення  і культура мовленнєвого спілкування

3. Фізкультура на повітрі/Валеологія
ІІ половина дня:

Художньо – продуктивна діяльність

(малювання, конструювання)

1.Логіко – математичний розвиток
2. Ознайомлення з природним довкіллям
3. Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня:

Художньо – продуктивна діяльність (художня література)

П’ятниця

1.Сенсорний розвиток
2. Здоров’я та фізичний розвиток

1. Розвиток мовлення  і культура мовленнєвого спілкування

2.Художньо – продуктивна діяльність (музичне)

1. Розвиток мовлення  і культура мовленнєвого спілкування

2. Художньо – продуктивна діяльність (художня література)
3. Художньо – продуктивна діяльність (музичне)

 

1. Ознайомлення з соціумом
2. Розвиток мовлення  і культура мовленнєвого спілкування

3.Фізкультура на повітрі/Валеологія

 

Загальна к- сть занять на тиждень

12

14

15

18

 

*Примітка: робота практичного психолога проводиться за індивідуальним графіком для кожної вікової групи (тривалість роботи визначається віковою категорією дітей)
 
Вхід на сайт

Пошук

Календар