МЕНЮ САЙТУ

ОФІЦІЙНІ САЙТИ










ДРУЗІ САЙТУ




Будинок для дітей
та юнацтва



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 ОРІЄНТОВНА СХЕМА 
розділів  перспективного плану роботи
навчально-виховної діяльності з дітьми на місяць

Фізкультурно – оздоровча робота (розвиток рухової активності)
Підрозділи:
-ранкова гімнастика - (2 комплекси)
-фізкультхвилинки і паузи
-гімнастика після сну - (2 комплекси)
-пішохідні переходи, екскурсії
-фізкультурні комплекси на прогулянці – (4 комплекси)
-рухливі ігри та ігрові вправи: (тривалість -35 -45 хв.( розподіл: ранок – 1-2 гри, I прогулянка -3-4 гри, II прогулянка 3-4 гри, вечір – 1-2 гри):
* з ходьбою, бігом, рівновагою;
* з повзанням і лазінням;
* з киданням, ловленням і метанням предметів;
* зі стрибками;
* на орієнтування  в просторі;
* народні рухливі ігри (вказувати, які ігри на закріплення, які нові ігри для вивчення).
-фізкультурні розваги:
*розваги - 1-2 рази на місяць;
*свято - 1 раз на квартал;
*День здоров'я - 1 раз на місяць
-загартування.
Розвиток пізнавальної сфери
Підрозділи згідно програми:
- рідна природа(складові розділу):
*жива, нежива природа;
*природа Космосу та планети Земля;
*екологічне виховання;
*валеологія;
*дослідницька діяльність;
*спостереження (зміст на місяць)
Ознайомлення з навколишнім (cкладові розділу):
- оточуючий світ;
- природа речей;
- економічне виховання;
- правове виховання;
- безпека життєдіяльності;
- початки народознавства;
- держава, край, місто. 
Художня література (види діяльності):
- читання;
- переказ;
- розповідання;
- заучування;
- театрально-ігрова діяльність.
Мовленнєве спілкування (види діяльності):
- всі види розповідання;
- переказування;
- описове мовлення;
- доказове мовлення;
- звукова культура мовлення;
- граматична будова мовлення;
- збагачення словника. 
Навчання грамоти (в старших групах згідно програми)
Види діяльності:
- ознайомлення з літерами;
- звуковий аналіз;
- початки письма.
Цікава математика (згідно програми)
Образотворче мистецтво та розвиток творчих здібностей:
1.Ліплення (згідно програми):
- предметне;
- сюжетне;
- рельєфне;
- різноманітність матеріалу (глина, тісто, пластилін для оздоблення).
2.Аплікація :
- різноманітність видів аплікації;
- предметна;
- сюжетна;
- з використанням нетрадиційних матеріалів. 
3.Малювання:
- предметне;
- сюжетне;
- декоративне;
- ознайомлення з творчістю художників та репродукціями їх картин;
- нетрадиційне малювання.
-   Художня праця (згідно програми):
- використовувати різновид матеріалів.
4.Самостійна  художня  діяльність:
- творчі ігри;
- театралізована діяльність;
- заняття з елементами нетрадиційного малювання;
- художня творчість;
- конструювання та інші;
- заняття гуртка 
Спостереження
Світ живої та неживої природи
Жива природа:
- рослини;
- тварини;
- багатоманітність природи;
- явища природи;
- сезонні, природні;
-  народні прикмети.
Нежива природа:
- стан неба, хмари;
- опади;
- ґрунт.
Природа Космосу: Світосприймання. Зірки. Планети( Земля і Місяць).
Cвіт гри, розвиток особистості:
- сюжетно-рольові ігри;
- рольові ігри;
- конструктивно-будівельні ігри;
- дидактичні та розвивальні ігри;
- настільно – друковані ігри;
- українські народні ігри (скоромовки, лічилки, мовчанки, небилиці, примовки);
- календарно-обрядові ігри;
- свята та розваги.
Художньо – мовленнєва діяльність:
- усна народна творчість;
- читання;
- розповідь вихователя з ілюстративним матеріалом;
- виразне читання;
- театралізовано – ігрова діяльність.
СТД (самостійна творча діяльність):
- творчі ігри;
- театралізована діяльність;
- заняття з елементами нетрадиційного малювання;
- художня творчість;
- конструювання та ін.. 
Робота з родиною:
- батьківські збори;
- консультації;
- Дні відкритих дверей;
- інформаційний матеріал (зміна матеріалів в батьківському куточку);
- інші заходи.
ПРАЦЯ:
- самообслуговування;
- господарсько - побутова праця;
- праця в природі.
Вхід на сайт

Пошук

Календар