МЕНЮ САЙТУ

ОФІЦІЙНІ САЙТИ










ДРУЗІ САЙТУ




Будинок для дітей
та юнацтва



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 КАРТКА 
діагностичного дослідження професійної діяльності педагога, 
який проходить чергову атестацію
_________________________________________________________________________________________________________  
(ПІБ вихователя)
 
Параметри оцінювання педагогічної діяльності вихователя
Кількісний показник оцінювання (в балах)
4 (В)
Кількісний показник оцінювання (в балах)
3 (Д)
Кількісний показник оцінювання (в балах)
2 (С)
Кількісний показник оцінювання (в балах)
1 (Н)
 1 Вміння організовувати навчально-виховний процес та його ефективність        
 2 Підходи до планування роботи з дітьми        
 3 Вміння створити робочу атмосферу під час режимних моментів         
 4 Сприяння розвитку особистості вихованців (індивідуальний підхід, вміння добирати доцільні форми та методи роботи        
 5 Вміння бачити і розвивати індивідуальні здібності, таланти дітей         
 6 Результативність роботи вихователя – рівень життєвої компетентності дітей( загальна характеристика групи вихованців):
- наявність у дітей творчих здібностей;
- сформованість стійкого інтересу до оточуючого;
- наявність необхідних знань, умінь та навичок;
- розвиток вольових якостей;
- засвоєність моральних еталонів
       
 7  Знання та застосування української мови, вміння навчати мові дітей        
 8  Авторитет серед дітей (любов, повага, довіра, партнерські відносини)        
 9  Ефективність роботи з батьками (використання нетрадиційних форм роботи)        
 10 Впровадження інноваційних технологій або наявність цікавого досвіду з певної проблеми         
 11 Особистий вклад у поповнення матеріальної бази групи         
 12 Участь вихователя у методичній роботі ДНЗ         
 13 Моральні якості педагога, педагогічна етика, загальна  культура         
 14  Професійні якості : вимогливість , толерантність, обізнаність, систематичність, виваженість, самокритичність, винахідливість, врівноваженість)        

 
 Максимальна кількість балів  56    42  28  14
* Примітка: 4 бали - високий рівень; 3 бали - достатній рівень; 2 бали - середній рівень; 1 бал - низький рівень
 
 Методи вивчення:
-спостереження за діяльністю вихователя
-аналіз документації
-вивчення рівня компетентності дітей
-співбесіди з вихователем
-обробка анкет педагогів ДНЗ «Вихователь очима своїх колег»

 
Результати оцінювання
 
Критерії оцінювання:
-56 балів  і більше – високий рівень
-від 42 до 28 балів – достатній рівень
-від 28 до 14 балів – середній рівень
-14 балів  і менше – низький рівень 
 
Загальна кількість балів _____________________ 
Загальний рівень професійної діяльності педагога – _____________________________________________________________ 
Вхід на сайт

Пошук

Календар