МЕНЮ САЙТУ

ОФІЦІЙНІ САЙТИ










ДРУЗІ САЙТУ




Будинок для дітей
та юнацтва



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

      

Ігри, мета яких - навчити вимови звуків англійської мови  на початковому етапі:

"A LITTLE DOG "

Завдання: засвоєння артикуляції звука [w]
Засоби навчання та обладнання: магнітофонний запис вірша та м'яка іграшка – песик
Організація та проведення гри.
Після того, як діти прослухають вірш та його переклад,їм пропонують зіграти роль маленького покинутого песика. Малята вимовляють слова Wow – Wow - Wow!, прицьому слід пояснити, яким має бути положення артикуляційного апарата під час вимовляння цього звука, решту тексту вірша читає вихователь: 

There's nise little dog

But nobody takes him.
" Wow – Wow - Wow!"
Nobody takes him.
There's nise little dog

I want to take him.
" Wow – Wow - Wow!"
I want to take him.

Діти часто плутають звуки [w] та [v]. Тому слід відразу приділити особливу увагу їх правильній вимові.

"THE PLANE"

Завдання: оволодіння навичками вимови звука [v]
Засоби навчання та обладнання: магнітофонний запис вірша та іграшковий літак.
Організація та проведення гри: вихователь демонструє артикуляцію звука [v] і пропонує потренуватися в його вимові та вивчити віршика про літачок; потім ознайомлює дітей зі змістом вірша використовуючи при цьому іграшку; після цього звучить магнітофонний запис вірша; вихователь дублює звучання магнітофона та показує, як літає літачок, а діти вчаться вимовляти звук.

THE PLANE

The plane is traveling up in the sky
Vvv-vvv-vvv,
Moving so fast. and ever so high
Vvv-vvv-vvv,
Over the land, over the sea,
Vvv-vvv-vvv,
Bat we always come back in the time for tea
Vvv-vvv-vvv.

Тепер можна запропонувати дітям потренуватися розрізняти звуки звуки [w] та [v], звертаючи увагу на відмінність у вимові цих звуків кожним з них.
Широко використовують на заняттях з іноземної мови дидактичні ігри, що є загальновизнаною формою розумового розвитку дошкільнят. Особливо популярні різноманітні види лото. Ця гра дає змогу варіювати навчальний матеріал та сприяє швидкому засвоєнню лексичних одиниць. Дитина поступово переходить від наочно-дійового способу засвоєння лексики до словниково-образного. Гра в лото має стати невід ' ємним компонентом навчального процесу, слугуючи поступовому накопиченню дітьми словниковому запасу та їх усебічному розвитку.

" THE JUNGLER"

Завдання: навчити вживати в мовленні структури типу What kind of box is this? Та прикметників big, small, long, shot ,round ,sguare thin у структурах типу This ( that) is a ... box
Засоби навчання та обладнання: набори предметів різної величини та форми, можна використати малюнки.
Організація та проведення гри: на столі у вихователя стоїть прикритий хусткою кошик з предметами різної величини та форми, назви яких відомі дітям; хтось з них виконуватиме роль фокусника, який дістає з кошика предмет будь-якої форми і , ховаючи його під хусткою, запитує дітей: " What kind of box is this?. Учасники гри повинні якомога швидше правильно відповісти, пропонуючи свої варіанти: " This is a big ( small long short round ) box. Якщо величину предмета вказано неправильно, то фокусник каже : "That`s wrong! This is small box ". Якщо форму трьох предметів вгадано правильно, то роль фокусника починає виконувати інший, і гра триває. Ця гра потребує напруженої уваги з боку дітей, бажання бути фокусником примушує їх бути уважним.

  Фізкультхвилинки англійською мовою 

Вхід на сайт

Пошук

Календар